Kopierschutz knacken privat erlaubt
Der Ständerat hat das revidierte Urheberrecht gutgeheissen. Es bringt zahlreiche Neuerungen mit sich und soll den Erfordernissen der Internet-Kultur Rechnung tragen. Der Rat ist einverstanden damit, dass das Kopierschutzknacken zwar grundsätzlich verboten sein soll. Wer aber für sich oder seine Familie und enge Freunde eine kopiergeschützte CD brennt, soll dafür nicht belangt werden können. Auch soll der Download kopiergeschützter Musik und Videos aus Tauschbörsen nicht verboten werden. Konsumenten sollen nämlich nicht entscheiden müssen, ob ein Angebot legal oder illegal ist. Strafbar bleibt aber der Upload von Dateien.Nun wird sich der Nationalrat mit der Vorlage befassen müssen. Bleibt es bei den derzeitig vorgesehenen Regelungen, erhält die Schweiz ein deutlich liberaleres und konsumentenfreundlicheres Urheberrecht als es zum Beispiel Deutschland oder die USA haben.
*aufatem* – wir haben einen wirklich vernünftigen Ständerat!
MrWatch
oho, e wiehnachtsgschànk… 😀
rakudave
naja, nit ganz:
si hän priisufschleeg us sämtlichi daateträger beschlosse, well me jo „chönnt“ urheberrächt verletze… *nerv*
Freidenker
das isch en witz: so zahlt me doppelt: wenn me musik chauft (online etc) zahlt me scho MIT dr musik e gwüsse betrag wägem kopiere, denn NOMOL für die grät wome chauft…. super sach.
Luke
wenn ich scho zahl, wil ich chönnt öppis kopiere, wieso dörf ich denn eigentlich nit ??? *verwirrt*
Longneck
oh, wenn das so isch dass si gebühre verlange, will me s _chönt_ kopiere – denn kopier ich s au! kei frog – i zahl nid für öppis und nutz es denn nid.
MrWatch
*Rohlinge bunker*
rakudave
jo eh, die sin sälber schuld…
z’erscht nit uf e online-zuug ufspringe und denn joommere … die hämmer gärn!
aber dene stön jo eh d $$ in de auge. die wän au für handys, pcs und palms TV-GEBÜÜRE (!!!) iisacke. *tock tock*
und au das, well me jo _chönnt_ fimli druf luege…
Wi!!iam Wa!!ace
genau watch
Wi!!iam Wa!!ace
ehm dave falls des noni gmerkt hesch das isch typisch kapitalismus, mir chönnte jo e paar stützli fähle, obwohl die industrie scho knue stutz händ.
Die sölle lieber luege dass d’lüt uf dere wält emol zässe händ.ich frog mich sowieso immer wieso mir chleine mien de erschti schritt mache bevors die grosse firmene emol schnalle, ajo ha jo vergässe ihne gohts jo au schlächt…
@watch das mach ich hüt glaub au no!
Wi!!iam Wa!!ace
Das han ich au gläse! ich find es guet dass ich in de schwyz läbe due, denn so lang mr nüt verteile duet isches jo „legal“….
huffe dütschi und öschtricher dien uns wäge däm gsetzt beniede…